theharrypotter

Alla inlägg under februari 2012

Av theharrypotter - 25 februari 2012 11:59

Läs gärna om vårt idolpucko.. Om ni vill typ, annars slipper ni..

/Linn o Alva


Ps: Diggar rubriken

..

Av theharrypotter - 20 februari 2012 11:16

Peace Love & HP  

Av theharrypotter - 19 februari 2012 20:53

Haha, i morse när jag satt vid min dator kom min syrra och bara

"Asså du Alva.. Istället för Harry Potter och fången från Azkaban kan man ju säga Harry Potter, fången från Azkaban"

Jag bara brast ut i gapskratt! De är någon av de bästa kommentarer jag fått!

Harry Potter, fången från Azkaban


/Alva :)

Av theharrypotter - 19 februari 2012 14:24

Heej!

Jag bara undrar om ni kollat in länkarna än?

Här kommer några tips till iallafall:


LEGO Harry Potter and philopers stone part 1, 2, 3 (stavning)

LEGO Harry Potter and camber of secrets part 1, 2, 3 (stavning)

LEGO Harry Potter and prisoner of Azkaban

LEGO Harry Potter and goblet of fire


De andra har jag inte sett ännu, men jag antar att de är lik bra :)

/Alva


Ps: Jag kan inte hita goblet of fire, kan någon skriva de i ordning till mig? Snälla!?

Av theharrypotter - 16 februari 2012 19:46

Hej!!! Sorry att vi inte har bloggar på länge! Men vi har haft så himla mkt läxor! Plus att jag måste hjälpa till mer här hemma på grund av sjukdom....... Så nu måste man städa, laga mat, gå ut med hunden, fixa vatten till hästarna, göra läxor, så man hinner knappt vara med sina vänner! Därför är det väldigt svårt att klämma in bloggning! Men snart är det ju sp lov och då ska jag/vi göra allt vi kan för att lägga in så många inlägg som möjligt!! Tack för att ni orkar läsa vår blogg och vi lovar att bättra oss!Kramar från Linn

Av theharrypotter - 16 februari 2012 17:14

Prov prov prov läxor läxor städa hjälpa till hemma skolan kompisar fiender..

Både jag och Linn har fult upp så gott som hela tiden och hinner därför inte blogga så mycket som vi vill.. Vi försöker att hitta något tillfälle då och då..

Men de är inte lätt!


Och jag lovar att vi verkligen försöker! Skolan slutar kl. 3 vi är hemma vid halv 4 (är jag hos min pappa är jag inte hemma förren 20/kvert i fyra, sen ska man käka göra läxor städa hjälpa till med de ena och de andra där hemma är de torstad måste jag städa rummet (Linn lyckas hålla sitt rum städat utan att städa..) dessutom vill vi ju hänga med sina polare då och då, vänner är något av de värdefullaste vi har, dem får vi inte glömma bort! Sen ska man äta middag också..


Men vi försöker, de lovar jag!

En stor stor kram till alla läsare som har tålamod nog att läsa denna blogg!

/Alva

Av theharrypotter - 13 februari 2012 20:49

Lillebror gick med mamma på opera för första gången.

När dom hade suttit ett tag frågar Lillebror:

- Varför hotar den där mannen kvinnan med en pinne?

- Han hotar inte han dirigerar.

- Men varför står då den konstiga mannen bakom oss och skirker:

Förvandla henne till en råtta!!!

Av theharrypotter - 13 februari 2012 19:28

Ville bara meddela att ni ska kolla in www.glutenliv,bloggplatsen.se !!!!


Kramar från stolta HP- tönten Linn :P

Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards