theharrypotter

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av theharrypotter - 10 februari 2012 14:27


Ralph Fiennes                                                                    Lord Voldemort

                                   

(Jag har kopierat denna bilden från realbollywood.com)                                     (Jag har kopierat denna bilden från harrypotterfans.com)

Dem är sjukt olika sammtidigt som de är lite lika..!
Förs tror man inte att de är samma person men sen tycker man att de är lika..

Tycker iallafall jag :)

Jag vet inte vad de är som gör att de är lika, men de är dem!

Okej, de är ju inte så pass lika att man ser de är samma person om man inte vet de från början, men de är faktiskt lite lika :)


Hejdå alla fina!

/Alva




Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards