theharrypotter

Alla inlägg under februari 2012

Av theharrypotter - 9 februari 2012 12:18

Frågan var hur många gånger ni har sett Harry Potter och De vises sten.

Så här svarade ni:

(Jag hoppar över 1-28 och några andra alternativ eftersom de inte var någon som svarat de..)


Trumvirvel..


29 gånger: 16,7 %

30 gånger: 33,3 %

Tappat räkningen: 50 %


Totalt var de 6 stycken som röstade!

Och de flästa har tappat räkningen så många gånger :) Själv har jag sett den 29 gånger, vilket betyder att någon slått mitt rekord :( Vilket betyder att jag måste se Harry Potter och De vises sten i helgen! Nä jag bara skjade!

/Alva


Av theharrypotter - 9 februari 2012 11:50

                             

(Jag har kopierat denna bilden från bananaonastick.blogg.com)                    (Jag har kopierat denna bilden från bananaoastick.blogg.com)


Haha, håll med om att de är lika asså! Fast jag vill nog helldre ha en bulle av Alfons farmor än av Moody, jag har en kännsla av att han inte är så bra på att baka bullar..



/En som älskar HP sjukt mycket! (Alva)


(Asså fattar ni jag är sjuk och älskar HP sjukt mycket! :) Lol)

Av theharrypotter - 9 februari 2012 11:22

(Jag har kopierat denna bilden från thegamingground.com)



Haha! Minerna är helt fantastska! 

Speciellt Rons! :)


Texten passar ju också så bra!

"Är de Michel Jacksons limosin!" 


/Alva

Av theharrypotter - 8 februari 2012 19:45

Men min syrra ska gå och lägga sig nu och hon vill för en gångs skull också se filmen.. Så då måste vi pausa och se lart den i morgon! :( Suck! 


Men jag hann citera en del, men när de väl kommer något kul kommer de en hel drös med roliga saker, så då hinner man inte skriva alla.. :(


Egentligen skulle jag pausa så fort någon sa något roligt, men eftersom min syrra också skulle se den så blev de tyvärr inte så.. :(


Ha de gött hallonkött!

/Alva

Av theharrypotter - 8 februari 2012 19:20

De är försvar mot svartkonster..


"Mr. Finnigan, du måste hitta ett bättre ställe att gömma ditt tuggumi på!" säger Moody

"Åå! Den gammle gubbskrutten har visst ögon i nacken!" mumlar Seamus

"Och öron på huvudet!" säger Moody


LolipopXD!

/Alva

Av theharrypotter - 8 februari 2012 19:15

Nu har de gått till platsen där matchen ska hållas och de har kommit fram till sin plats och Lucius och Draco Malfoy går förbi..


"Hur högt ska vi pappa?" frågar Ron

"Vi säger så här, om de börjar regna, så är de ni som märker de först" säger Mr. Malfoy"


(Citerat på ett ungefär..)


Jag visste inte att han kunde vara rolig, men de kunde han tydligen.. Aja!


/Alva

Av theharrypotter - 8 februari 2012 19:07

Familjen Weasley Harry och Hermione är på väg till världsmästerskapen i quidditch med Amos och Cedrick Diggory.


"Pappa! Vart är vi på väg?" ropar Fred eller George (vet inte vem typ..)

"Inte den blekaste!" ropar Mr. Weasley tillbaka"


Haha, Lol!

/Alva


Av theharrypotter - 8 februari 2012 19:03

Jag tycker att hon är grymmt söt när hon ska på balen!

'  
(Jag har kopierat denna bilden från harrypotterloverss.blogg.se)




/Alva 


Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards