theharrypotter

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av theharrypotter - 3 januari 2012 16:03

Nu, eller ja för några dagar sedan, så beställde jag Harry potter och De vises sten till ps2 (playstation 2)! Jag tänkte först beställa Harry Potter och Hemligheternas kammare eftersom jag spelat de så mycket hemma hos Linn, men jag tror att det blir roligare med ett äventyr jag inte vet hur de slutar och med utamaningar jag inte redan testat..

Sen önskar jag mig Harry Potter och Flammande bägaren till ps2 i födelsedagspresent, der är nog grafiken bättre också eftersom de spelet kommit ut senare och då har man säkert hittat på en massa för att de ska bli ännu roligare..

Men nästa vecka när jag är hos pappa (där vi har ett ps2) så har de nog kommit!

Hoppas iallafall på de, men de borde de för då har de gått typ en vecka..


Ville bara säga de, så hejdå!

/Alva

Av theharrypotter - 3 januari 2012 14:58

Att jag gorde en kattegori för frågor (Asså aningen svårare än de tidigare) där man kan vinna nånting?

Kommentera om ni skulle tycka de var kul och vad man skulle kunna ha för sorts pris!


Hejdå sålänge!

/Storkram från Alva   

Av theharrypotter - 3 januari 2012 10:12

Lees, Freds och Georges klass har försvar mot svartkonster med proffessor Umbrigde, när Lee kommenterar Umbrigdes senaste förordning

(som lyder så här "På order av Hogwarts Överinkvisitor. Lärarna förbjuds härmed att ge eleverna nogon som helst information som inte är strängt förknippad med de ämnet de är avlönade att undervisa i. Ovanstående är i enlighet Undervisningsförordning nummer tjugosex. Undertecknat Dolores Jane Umbrigde Överinkvisitor")

"Den här senaste förordningen hade blivit föremål till en hel del skämt bland eleverna. Lee Jordan hade påpekat för Umbrigde att enligt villkoren i den nya reglen var hon inte tillåten att läxa upp Fred och George för att de spelade knallkort längst bak i klassrummet.

"Knallkort har ingenting med försvar mot svartkonster att göra proffessorn! Det är inte nån information som är förknipad med ert ämne!""


Öö, Lee, det där borde du nog inte ha sagt..!


Nä om jag bloggar mer kommer jag nysa ner hela datorn och de har jag ingen lust med så tyvär kan jag nog inte blogga mer idag..Vi får se..Jag är störtförkyld..Dessutom börjar de bli dags för frukost..

Hejdå alla underbara!   

/Alva 

Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards