theharrypotter

Alla inlägg den 11 december 2011

Av theharrypotter - 11 december 2011 18:31

Jag kan ta skit, jag kan ta smärta,

för jag har Harry Potter i mitt hjärta

Jag kan ta svek, med mod,

för jag har Harry Potter i mitt blod

Jag kan förlora ett öga,

jag kan krossa en tand,

men Harry Potter kommer alltid i första hand <3


/Alva

Av theharrypotter - 11 december 2011 18:19

<o>   <o>

__II__

__O __


OBS!

Den ondskefulla Lord Voldemort (Visst är han lik?) är på fri fot, och inte nog med de! Nej, han har en ondskefull plan också! Ja, och den går ut på att erövra internet!

Så hjälp honom genom att sätta in honom på någon internet sida vett jag! 


/Alva

Av theharrypotter - 11 december 2011 10:30

Harry, Ron och Hermione sitter på Hogwarts expressen, när de plötsligt hör Draco Malfoy skryta om att han ville börja på en trollkarlsskola som heter Durmstrang... och då börjar Hermione och Ron disskutera om vart Durmstrang ligger för den finns inte med på kartan (precis som Hogwarts)


"Men jag tror att Durmstrang måste ligga någonstans långt norrut", sa Hermione eftertänksamt. " Nånstans där det är väldigt kallt, för de har pälskappor som en del av sin skoluniform."

" Åh, tänk vilka möjligheter man skulle ha i så fall",sa Ron drömmande. "Det skulle vara så lätt att knuffa ner Malfoy från en glaciär och få det att se ut som en olyckshändelse. Vad synd att hans mamma gillar honom så mycket...... sa Ron besviket"


Ni kommer nog få rätt många citat ur den flammande bägaren justr nu för det är den boken jag läser ;)


/Linn  

Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards