theharrypotter

Alla inlägg den 31 december 2011

Av theharrypotter - 31 december 2011 20:12

Sitter nu och äter god mat med familjen. Vill se Harry potter och flammande bägaren fast ska nog snart äta efterrätt.... Mums..XD hejdå :-) / Linn

Av theharrypotter - 31 december 2011 19:09

Hejsan!!

Jag ville bara önska er ett riktigt gott nytt år!!

Hoppas att ni får det bra :)

Kram från mig<3

/ Linn


Ps: Kommer nog inte blogga så mkt mer idag ;) Så ni får sysselsätta er på nått annat sätt ;P

Hejdå alla underbara<33333



Av theharrypotter - 31 december 2011 16:02

Mina stora idoler azzå!

De är helt fantastiska!



(Har kopierat denna bilden från shikaland.wordpress.com)
Undrar vem som är vem..?



/Alva 

Av theharrypotter - 31 december 2011 15:34

Här är Tom Felton:                                                    Här är Draco Malfoy

(Spelar Draco                                                            i sjätte filmen:

Malfoy i filmerna)                                                     (Halvblodsprinsen)                  


Man ser knapt att de är samma person ju!

/Alva


Ps: Har ni något förslag på bilder på skådespelare/karaktärer/övrigt som är helt olika men ändå samma person/sak/övrigt, komentera då så ska jag fixa bilderna! (skriver så klart vem det är som kommit med förslaget)

Av theharrypotter - 31 december 2011 15:15

Jag vet inte vad jag ska blogga om! 
Snälla hjälp mig! 

Vad tycker ni att det är kul att läsa om?


Jag har fantasibrist!

Snälla kommentera era idéer!

Tack i förväg!



/Alva
 

Ps: Gott nytt år!



(Denna bilden har jag kopierat från feos.blogg.se)
 



Av theharrypotter - 31 december 2011 15:00

Och jag vet att rubriken låter oerhört tråkig men jag har fantasibrist för tillfället...


Här är dem alla                                                              Här är dem alla

tre i den första                                                              tre i den sjunde

filmen:                                                                           filmen:

(De vises sten)                                                                (Dödselrikerna)

                         

(Denna bilden har jag kopierat från zoomaelin.blogspot.com)                    (Denna bilden har jag kopierat från sydsvenskan.se)



Den största skillnaden ser man på Ron och Hermione..
/Alva 


Av theharrypotter - 31 december 2011 14:47

Här är Harry i den                                                         Och här är han i den

första filmen:                                                                 sjunde filmen:

(De vises sten)                                                                 (Dödselrikerna)

                          



(Denna bild har jag kopierat från harrypotterbloggen.blogg.no)                            (Denna bild har jag kopierat från hd.se)

Snacka om skillnad!  

/Alva

Presentation


Hej!
Detta är en blogg som tillmestadels handlar om Harry Potter!

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Vilket elevhem skulle du hamnat i?
 Gryffindor
 Slytherin
 Ravenclaw
 Hufflepuff
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards